28 August 2004


I had to get out of my head. Somehow got into sniffing glue out of bags. Wish I didn't give a shit about Liam, though. But sometimes I start out still fucked from the night before, that ain't no life for a baby, I know it. Glue's my truth serum. Anyway, everybody's addicted to something. Just wanna bring my fate on quick, get it over with. Dunno why anyone would want an Alsatian unless they was a copper or in the bomb squad. I think it's my dog. My memory's fucked. The stupid crap people do shouldn't be remembered anyway.